HolaMariola: Les polèmiques dels últims dies

dilluns, 26 d’agost del 2013

Les polèmiques dels últims dies

F5

26/08/2013

 




Tot el què proposo avui té a veure amb la POLÈMICA
Ja diuen que per tenir notorietat o repercussió s'ha de ser polèmic.

Gala MTV  
Aquesta matinada s’ha fet el show musical comercial per excel.lència de l’any. És l’entrega de premis als millors vídeos musicals. La MTV va revolucionar el món de la música emetent els videoclips musicals. Els vídeos van passar una mala època perquè ja no s’emetien per televisió i ara viuen una segona juventut gràcies a YouTube i a l’era digital. A internet volem veure vídeos.



És evident que d’aquesta gala sempre surten imatges impactants. Com que Lady Ga Ga està a punt de treure un disc. Hi havia expectació però aquesta matinada ha estat unl insípida. Superar allò d'anar vestida amb carn era difícil




Els premis. El millor vídeo musical de l'any ha estat "Mirror" de Justin Timberlake. Té 93 milions de clics a YouTube.




Moment important de la gala: Retrobament del grup de Timberlake NSYNC que han fet un homenatge a les coreografies de Michael Jackson.





TECNOCONSELL
Pels que busqueu feina LINKEDIN és una xarxa ideal per relacionar-se i estar dins de grups de temes que dominem. 
La notícia polèmica és que Linkedin ha decidit baixar l'edat per accedir. Ha baixat l'edat a 13 anys a tot el món però a  A Espanya ha hagut de passar a ser 14. 5 milions de persones a tot l'Estat. Vol fer grups d'Univesitats. Pensen que els joves s'han d'introduir mes aviat a saber què volen ser professionalment de grans. Això està generant un gran debat. El portal diu que busca els estudians ambiciosos que pensen en el seu futur.
Twitts polèmics del cap de setmana: 

@PereNavarro 
No fa declaracions però envia vía Twitter una frase de 140 caracters demanant unitat.

@Batman
Twitts contra Ben Affleck.Warner va anunciar que l’actor seria el nou Batman i onada de crítiques a la xarxa. Demanen que es rectifiqui la decisió. A la primer hora, 96.000 tuits. El 71 per cent en contra i  el 15 percent satisfet i el 14 per cent psé. S’ha demanat formalment amb 30.000 firmes

@TeófilaMartinez 
L'alcaldessa de Càdis. Estava rebotada pels atacs verbals que rep a través de les xarxes socials i va barrejar naps amb cols. M’agradaria recuperar tota la declaració... trobo que dubte molt. Crec que no té clar què s'ha de pagar i què no.





El VÍDEO POLÈMIC 



Es tracta d’un vídeo que han fet un grup d’estudiants de cinema d’Alemanya. És un fals anunci de Mercedes que acaba atropellant i matant un nen que es diu Adolf. El fabricant de cotxes s’ha queixat. Són estudiants de l’Escola de cinematografia de Baden-Wurttemberg. Un nou model que circula per un poble. Està molt ben fet. Alguns acusen els creadors d’insensibilitat i altres ho aplaudeixen i diuen que és un vídeo genial. Està nominat al certamen alemany de revelacions First Steps, patrocinat per Mercedes-Benz.ç
LA FOTO POLÈMICA 





No és una foto nova. De fet fa un parell d’any es va fer viral. La web Baby Center ha entrevistat a la protagonista i ha tornat a posar-la en aquest cas al Perfil d’Instagram. És la imatge d’una mare donant el pit al seu fill. Fins aquí tot normal. El cas és que la mare està practicant despullada una figura del ioga, la vertical i mentrestant el nadó menja. Instagram ha decidit que la foto trenca les regles de la xarxa social i ha decidit tancar el compte. De fet no permet fotos de persones despullades. Reacció amb l’etiqueta #savedaughterofthesun.
ACTITUT POLÈMICA 
Feia temps que un curtmetratge no em feia pensar tant. M’agrada tenir un mòbil a la meva vida per poder compartir continguts, comunicar-me, navegar, veure coses i trucar algun cop molt de tant en tant però... ens estarem perdent coses? Potser la clau està en la dosificació
 





EL REGAL MUSICAL



 M'agrada aquesta cançó. Movistar la fa servir per una campanya aquest estiu.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada