HolaMariola

dijous, 1 d’agost del 2013



#F5 
30 / 07/ 2013

Talia Castellano, Facebook Graph Search, Splyce InQbarna i Júlio Iglesias 




TALIA CASTELLANO

Una història que molts internautes van poder viure d'a prop gràcies al portal de vídeos YouTube. És el d'aquesta nena amb càncer que finalment va morir amb 13 anys i després de convertir-se en tota una estrella a les xarxes socials.
Pujava a YouTube desenes de vídeos tutorials on ensenyava a maquillar-se.



                                   taliajoy18 ( un milió de subscriptors)
El setembre del 2012 va aparèixer al Show de Ellen DeGeneres on van anunciar que es convertia en la imatge honorària de la marca de cosmetics CoverGirl. A partir d'aquí va protagonitzar spots de la marca amb el lema: "El maquillatge és la meva perruca" / makeup is my wig

 
taliajoy18 - un milió de subscriptors

Va morir el 16 de juliol a un Hospital d'Orlando, Florida, a un mes per fer els 14. La seva mare va penjar al seu Facebook una llista escrita a mà amb els seus desitjos. En volia fer 100 però no hi va arribar



 Al 62 demanava que volia tenir la seva pròpia col-lecció de maquillatge de la marca MAC. S'ha creat una petició a la plataforma Change.org perquè la marca faci una línia de maquillatge que porti el seu nom i que es mullin pel càncer. Hi ha centenars de videos i comentaris a les xarxes donant el pèsam i recordant Talia.




El TECNOCONSELL: GRAPH SEARCH
FACEBOOK està a punt de fer un canvi espectacular. Inclourà el Graph Search. És tota una revolució. És un buscador dins el propi Facebook. Quan fem comentaris, diem que ens agrada una cosa i ens descrivim a Facebook donem tanta informació que aquest buscador permet trobar-te qualsevol especificació totalment detallada. Exemple: gent divorciada amb fills que els agrada l’amanida i l’alpinisme.
Ja us aviso que en aquest nou Facebook les imatges són molt importants i cada vegada més grans. Fés una ullada: 
Enllaç: https://www.facebook.com/about/graphsearch



APP D'ÈXIT NASCUDA A BCN / SPLYCE


Felicitats a l'equip d’InqBarna, un equip de gent que acaba de presentar una aplicació per a mòbils i Tauletes d’Apple que s’ha situat al top de rànquings mundials. Es diu SPLYCE. Enllaç de descàrrega
Es tracta d’una aplicació que et permet fer de disjòquei: barrejar músiques però amb un afegit molt atractiu. T’hi posa llums de colors. Ens deixa configurar el Led de l’Iphone per canviar els colors de la pantalla segons quina música vagi sonant. És l'actualització de la moderna bola de llum de discoteca?
Expliquen al seu blog que els ha contactat Apple per promocionar-los al Facebook i Twitter de la companyia estan als tops de mig món com a destacats.
És FREEMIUM. És a dir gràtis l’opció bàsica. Si comparteixes l’app a les xarxes socials et donen una setmana gratis també de l’opció amb afegits i si després t’agrada costa 0,89 cèntims.


MEME JULIO IGLESIAS 

Un meme és un fenomen que té moltes respostes i variants a la xarxa. Segurament us han arribat fotomuntatges de Julio Iglesias a través de Facebook i Whatsapp. Són fotos dels anys 70 i 80 del cantant amb frases posades per la gent com si les digués ell i la majoria xulejant de la seva frenètica activitat sexual. Molta ironia i sarcasme. Els més joves no coneixen les llegendes urbanes de Julio: va dir que havia anat al llit amb 3000 dones. N'he fet un de molt "light"





REGALS I REFLEXIONS BLOG 

Aquelles coses que no m'he atrevit a dir per la ràdio


1) A la foto Julio Iglesias està pensant el mateix que pensem tots aquest estiu: "vull follar". Sort que internet és més lliure i aquí es pot dir .

2) Un oient m'ha renyat perquè he dit MEME amb la E final. Ell diu que es diu MEM. Tu què en penses? Tens una teoria sobre això. Deixa'm un comentari.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada