HolaMariola: Jo a Spotify el 2013

dilluns, 9 de desembre del 2013

Jo a Spotify el 2013

 

LES LLISTES 2013 

 

Quan arriba aquesta època surten les llistes de la paraula més buscada a Google. Sempre es pot buscar en general, per països, per llengües...
La novetat d'aquest 2013 és que hi ha llistes personalitzades. Tot i que de vegades perdem de vista que l'ordinador té memòria, hem de ser conscients que totes les xarxes socials i les aplicacions que fem servir van guardant el nostre historial.


La llista d'SPOTIFY


Un dels serveis que faig servir més per la feina i a nivell personal és aquest invent que ha revolucionat en gran mesura la indústria de la música i s'ha posat de part del consumidor o usuari diari de música: Spotify. Com que jo el faig servir cada dia pago 9,9 euros cada mes i sóc PRÈMIUM. 

No pago per tenir el servei al mòbil, pago perquè considero que em donen un servei professional i perquè els prèmium dona millor so en cada cançó i les cançons que jo faig servir sonen per la ràdio i per tant m'interessa donar el millor so possible. 

Aquest any em fixo, doncs, en la llista que ha generat Spotify de les cançons més escoltades vía streaming. 

  • 4500 milions d'hores escoltades 
  • 1000 milions de playlists creades
  • 24.000.000 d'usuaris actius 
  • 20.000 cançons


L'artista dona més escoltada: RHIANNA 

L'artista home més escoltat / Track / àlbum : MACKLEMORE 





La banda més popular : Imagine Dragons 
El track més viral (1,5 reproduccions en 24 hores) : 
Get Luchy de Daft Punk
L'artista més viral: Lorde


Per ciutats: 

New York: Fun 
Londres. Coldplay 
Barcelona : Love of Lesbian  




 


JO A SPOTIFY EL 2013




Cal tenir en compte diverses qüestions: 
  1. Faig servir molt la música per la feina. 
  2. Acostumo a posar música en català als meus reportatges per El Suplement.
  3. Acostumo a posar molts èxits actuals en les meves intervencions a Els Optimistes
  4. Faig lletres per cançons al projecte Versions a la carta i de vegades m'haig d'escoltar moltes vegades el mateix tema que m'han encarregat.
  5. M'agrada posar música molt actual a les festes i sopars que faig a casa i poso la música amb un mini-ordinador i l'Spotify Prèmium "de la Mariola".
  6. Tinc un fill de 9 anys - el Marcel - fan total de Michael Jackson

He demanat a Spotify que em generés LA MEVA FITXA : 





M'ha agradat força pensar que he escoltat molt la JOANA SERRAT i el seu THE RELIEF SESSIONS. Ara que ho penso, me la poso molt mentre treballo !!! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada