HolaMariola: És un bon moment per comprar un pis?

dilluns, 24 de febrer del 2014

És un bon moment per comprar un pis?



Acabo de canviar de casa. He passat d'un pis de lloguer a reformar la casa de la meva àvia Esperança. Una casa que em transporta al meu avi torrant castanyes vora el foc. A la meva àvia pintant quadres des d'on ara estic escrivint aquest post. 
Des de fa dues setmanes visc en un entorn que em recorda l'avi Pepet i l'Esperança. M'encanta!

De totes maneres i deixant de banda la meva vida, he mirat al meu voltant i me n'he adonat que diverses persones, després de molt de temps d'esperar, estan renegociant el lloguer, comprant un pis o posant a lloguer el seu.

El Suplement de Catalunya Ràdio amb la Sílvia Coppulo s'ha preguntat com està el sector de l'habitage aquest començament d'any. Com serà aquest 2014?

He buscat per tot arreu i he trobat casos diferents que poden fer pensar que alguna cosa s'està movent poc a poca. El què és evident és que els preus ara són baixos i no se sap si baixaran més. 

Aquí, pots escoltar el reportatge.








Gràcies al reportatge me n'he adonat que el periodisme barrejat amb les xarxes socials és un món que m'apassiona. Actualment els periodistes tenim una connexió directa amb les fonts i podem aconseguir un munt d'opinions a contrastar. Fas una convocatòria, reps moltes opinions, tries les més representatives i ho expliques. Genial! 

Has canviat de pis? Has comprat? Estàs encara esperant un bon moment per canviar? Totes les opinions són sempre ben rebudes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada